Slutet har just börjat mellan dig och mig.

Bra början, asbra mitten och ett kanonslut. Det är så jag kan summera min fredagkväll! Skönt att stå där och njuta, ännu en gång. Haha. Vilken kväll det blev. Hm. Ja. Men det känns bra!

Det är allt jag behöver. Bara lite. Inte för mycket, för då blir det troligtvis som sist vi försökte med något. Bara lite i taget. Det funkar alldeles utmärkt. Nu mår jag bra igen. Nu känns det bra. Inget kan ta ner mig nu! Jo. Förresten. Hon kan det, hon som äter mina rester. Vilken äcklig liten människa. Att man bryr sig om såna där små saker som man knappt kan kalla människa, det förstår jag inte. Men på något sätt så kan hon ju inte få annat än rester. Det är ju egentligen synd om stackarn. Men ska jag ödsla min tid och tankeverksamhet på obefintliga ting? Nej, det tror jag inte. Men jag vet vad jag vill ödsla min tid på. Och det ska jag nog gå och göra nu. Minnas min fredagkväll i början av augusti. Allt underbart på en och samma kväll. Niiice! Tack alla som medverkade. Haha. På vilket sätt ni än gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback