Jag..

..vill inte hata dig, men inte heller älska dig. Helst vill jag bara att du ska raderas ur mitt minne.
..vill inte ha nån lustig klapp på huvudet precis som att vi var värsta kompisarna. Det hade räckt med ett enkelt hej från din sida, tack.
...vill mer än något annat hitta tillbaka.
..vill inte fira jul egentligen. Då allt denna julen känns falskt, grått och tråkigt. Bara det att det inte finns någon snö gör mig ledsen.
..vill inte vara nån himmelsk skapelse. För det är jag inte. Det hade du vetat om du försökt lära känna mig innan du började ösa komplimanger. Det räcker nu. It's not gonna happen.
..vill komma ifrån den här staden, mer än nånting annat. Tack gode gud att Paris inte är långt borta nu!
..vill gå tillbaka några dagar i tiden, så att jag kunde kört mer försiktigt än vad jag gjorde. Önsketänkande dock.
..vill, och jag vill verkligen detta. Att vi får en underbar början på nästa år. Hört att vi ska festa från kl 0000-1200.. Helt ok!

Sen mina vänner. My, Malin och Angelica. Var rädda om er. Ni betyder mer för mig än vad ni tror. Tack för att ni ställer upp... Det finns inte ens ord för vad jag vill säga er.

Kommentarer
Postat av: myrpiss

vill inte!
haha. hörrö jag skrev dit backyard nu så att du kan sova gott om natten :P

2006-12-23 @ 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback