Musik, såklart!

Melody Club - Scream. Helgens bästa skiva är helt klart! Kan man låta bli att börja dansa när man hör denna musikkavalkad som bara strömmar genom kroppen?! Oooh, jag ryser!

Timo Räisänen - Don't let the devil ruin it all & With a mask on. Timo klänger sig kvar i mig sen förra helgen. Så skön kille. Men ibland stod man där i publiken och undrade om han faktiskt hade löss.. Eller spasmer för den delen..

Markus Fagervall - She will be loved. Tack svenska folket för att ni äntligen har röstat fram RÄTT idol. Själv röstade jag tre gånger och mamma en. Jaa, vi bidrog med en del faktiskt.

Damien Rice - Rootless tree & Love hurts. 24 mars 2007 då är jag på Cirkus i Stockholm, så boka inte in mig på nått då, tack.

Takida - Reason to cry. Ännu en sån där låt som jag inte kan bestämma om jag gillar eller inte. Den är bra. Men lite svår att tolka. Det är en sån som typ Snäckan i Idol skulle ha kunnat sjunga. Typ lite Nickelback över det hela. Hm. Svårt det där.

Backyard Babies - Roads. Innan har jag ju sagt att jag ska ha Anna Ternheim med Shoreline på min begravning. Men jag har faktiskt ändrat mig. Det finns faktiskt ingen bättre låt än den här.

Pakito - Living on video. Fest va det här!

Jason Mraz - I'm yours & Breathe out. Sitter du ensam hemma en fredgkväll, då ska du inte lyssna på dessa låtar.. Det gjorde jag en gång, det var dumt.

Marit Bergman - Sun goes down. Höstens ballad.

The Killers - Sams town. Jag ber till Gud att de ska komma till Hultsfred!! Hör ni, jag ber!

Go Betweens - Quiet Heart. Tack Jocke Berg, ännu en gång.

Pink - I'm not dead. Även den här gången menar jag hela skivan. Finns det någon coolare kvinna?

Jag kan sitta här i evigheter och skriva ner bra låtar, så för tillfället får listan ett stopp. Tror att det kommer fler sådana här listor. Men vi får se. Not everyone will know what's ahead, citat Nicke Borg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback