This time it ain’t my sorrow..

Jag vet att jag beter mig dumt, konstigt och larvigt när det kommer till han & hans tjejer. Men det är inte för att jag är svartsjuk, eller ja. Lite är jag väl det. Men mest är jag nyfiken. Varför är hon så mycket bättre än mig? Varför valde han henne? Men egentligen vet jag inte varför jag håller på som jag gör. För innerst inne vill jag inte ha tillbaka vårt förhållande. Bara lite, bara ibland. Men trots allt gjorde vi ju slut. Och det fanns ju en orsak till. Bara man kunde tänka på det lite oftare istället

Kommentarer
Postat av: Angelica

älskling ingen kan vara bättre än dig! glöm inte de! du är bäst! snart ses vi hjärtat 2 veckor kvar exakt idag! hihi Puss

2006-12-05 @ 12:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback