Vilken grej!

Först och främst vill jag Tacka Gud för att Dc finns så att man kan ladda ner alla sköna låtar. Som typ Markus med Fix you eller så. Eller varför inte Gwen Stefanis nya. Gott.
Sen i samma veva vill jag Förbanna Gud för att han inte gjorde fler Damien Rice biljetter.!! Åååååh. Jag som verkligen ville.
Men hallå. Sen täntke jag såhär: hur fel kan mitt nästa år bli? Det börjar i Paris och sen direkt hemma i Sverige så är det Backyard konsert. Jaa. Bättre början än så kan det ju inte bli! Hoho vad jag längtar!!

Party favours on the floor and a
half drunk bottle with a popcorn in it.
Yesterday’s dress in a complete mess and a
bruise on my arm, I don’t know how I got it.
January 1st and it’s already clear:
It’s gonna be another shitty year

Kommentarer
Postat av: Nella

Kattis jag följer inte med ikväll! Men tack så jättemycket för inbjudan det får bli en annan gång;) Ha en jättefin kväll! Puss

2006-12-08 @ 08:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback