For what it's wort..?

                                                                                    
Att skaffa en blogg var kanske inte det största beslutet jag tagit i mitt liv.. Men däremot skriva om mitt liv och lägga ut det här. Att våga det. Det kan vara ett av de större.. Någonstans måste man ju få ut vad man tänker för tyvärr är det inte alltid så lätt att prata om det med sina nära och kära.. Även om jag försöker, jag lovar (!), så går det inte alltid..! Men oftast vet ni ju vad jag tänker så jag behöver ju inte säga det högt ändå.. Hihi.
Jag har lite svårt att uttrycka mig i ord. Oftast lyssnar jag på låtar och kan känna igen mig i dess texter. Så en del låtar kommer det dyka upp här, det vill jag lova! Kan jag inte uttrycka mig i ord så låter jag oftast bara saker bli som det blir. Inte alltid så bra. Inte när man inte riktigt vet vart man står heller. Jag kan erkänna. Just nu har jag inte båda fötterna på jorden. Eller.. Det har jag kanske inte haft på lite mer än ett år.. Inte sen jag sumpade mitt livs chans.
Men hur som helst. Gråt inte över spilld mjölk sägs det ju. Vad får man gråta för då? För man kan inte jämföra dig med något så enkelt som mjölk.!

Jaaja. Många gånger kommer jag skriva om "Han" men stort H. De som känner mig vet vem det är. Men jag kommer oxå skriva om vad jag tycker är kul och så. Shoppa på nätet är ju hur kul som helst så en del roliga sidor kommer läggas upp.! Annat oxå, som sagt, musik slår aldrig fel!

Ha det bra. Godnatt kramar Katrine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback