Längtar.

På fredag, då smäller det! Winnerbäck OCH Kjellvander på scen. Vilken underbar kombo..! Har längtat så mycket hela sommaren och nu är de äntligen här. Ska bli ungerfär hur underbart som helst! Kanske kommer till och med Du dit? Hoppas går ju. Jag har iaf tagit ledigt på lördagen så att jag kan ha riktigt kul haha. Ska bli skönt. Men hallå. Sen veckan efter det har ju jag tänkt att ha min fest!! Får se om jag får iväg mor & far. Annars så hm.. Vet jag inte hur jag ska göra. Men det löser sig ju alltid! Gammal man börjar bli då. Usch orkar inte.. Jag tycker att jag är gammal. Tänk då min farmor eller ngt haha.

Men usch. Egentligen har jag lite panik över att gå på Winnerbäck.. Det är så mycket känslor, så mycket saknad. Helvete. Allt ska du förstöra egentligen, varför gör du så? Du har förstört det som betyder så mkt för mig. Jag kan ju inte lyssna på en enda låt utan att tänka på dig.. Det gör mig så ledsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback