Ännu en gång.

TimoHelg. Ibland ett underbart ord. Ibland ett alldeles förkrossande ord.

Ärligt sagt så trodde jag på allvar den här gången att jag kommit över dig. Ända tills jag får höra att du har flickvän och faktiskt är lycklig. Ända fram tills dess så tror jag att jag kommit över dig. Tragiska liv, vart ska du ta vägen?
----------------------------------
Sen var vi på Timo. Jag och My, vilken grej! Alltid lika roligt att gå på konsert i Teaterladan. Där skulle jag nog kunna tillbringa mitt liv. Timo var kanon och bjöd på en väldigt bra show. Basisten var "killersnygg", det var det inte bara jag som tyckte. Sen bar det av in mot stan. Huset yeeah. Fast jäklar vad kul vi hade. Det blir vad man gör det till, right. Efterfest sen då. Nu mina vänner börjar mitt tragiska liv. Vi blir hämtade av kusinen, sen får jag inte lyssna på Roads men sen sätter dom på När det blåser på månen. Det är ungefär likadant. Jakob hade väl iochförsig rätt i att det vore dumt att lyssna på Roads men ändå. Ibland vill man bara ha lite kärlek. I den låten får jag det.
Lördagen flöt på bra. Vi hade en trevlig kväll hemma hos My med TP och allt. Men sen kom söndagen och min syster, min syster av alla personer, säger att Han var där, Han var med en tjej och Han såg bra ut. Han såg lycklig ut. Tack. Tack så mycket. Där var resten av min vecka förstörd. Jag försöker att tänka på Honom så lite som möjligt, men ibland kan jag inte låta bli. Det kommer alltid något litet, något som påminner om Dig. Och det förstörs alltid lite mer inom mig.

Kommentarer
Postat av: copycat

snygg layout! men jag sa att det var okej att göra den vit. inte copa totalt. haha. kattis då.

2006-11-29 @ 15:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback