Konstigt.

Det är väldigt konstigt. Allt är väldigt konstigt. Att jag inte kan bestämma mig om något som jag så länge har tänkt på. Knäppt. Men nu har jag kommit på en ny! Och den är jag ganska säker på iaf. Men måste bestämma mig snart för på måndag är det..! Pirrigt.
Jag berättade för mamma nyss. Haha. Hon blev lite besviken. Men det var ju inte mer än väntat. Hon tror att pappa kommer att kasta ut mig på gatan, men om han gör det så hjälper hon mig att ta ett lån till en lägenhet sa hon. Tack... Verkligen, tack mamma.
Igår var min sämsta dag NÅNSIN. Och det menar jag. Ingenting gick som jag ville och alla var bara arga och otrevliga. Tyvärr fick mamma stå ut med allt skrikande och gråtande på kvällen när jag kom hem.. Men hon sa tänk på nåt roligt, ni hade ju kul på Hultsfred. Ja, just det! Hultsfred. Och jag började tänka tillbaka på alla underbara konserter, alla roliga människor och... jaa precis. Den där satans "människan", kan jag kalla honom det? Då brast det igen. Hela dagen slutade med att jag la mig framför tvn i min ensamhet, somnade och gick inte och la mig i sängen förens vid 4. Men inte mådde jag bättre då. Täcket var på fel håll, kudden hade inget överdrag och allt såg ut som skit på rummet. Fick ännu ett gråt/vansinnesanfall och somnade med tårarna rinnandes ner på kinderna.
Tack och lov för att allt kändes bättre idag!

Kommentarer
Postat av: majsan

det kommer inte bara hända grejer det kommer göra ont :P
men allt som är värt något gör ont you know :)

2006-11-19 @ 18:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback