Rootless tree.

Tack snälla, underbara Nella för den här låten. Den var precis vad min långa, tråkiga, gråa, trista vardag behövde. Så fort orden Fuck you kommer i en låt så mår jag genast mycket bättre. Konstigt. Antar att det fortfarande finns mycket som vill komma ut. Mycket som vill sägas. Tyvärr kommer Du aldrig få höra det. Men det är lika bra.

Ååh saknar redan Angelica juuu. Men det är inte alls långt kvar tills hon kommer hem. Lite mer än en månad men det går ju hur fort som helst. När man har saker att göra iaf. Som imon ska vi till Ullared Var längesen jag såg fram emot det så mkt som jag gör nu haha. Det ska bli kul! Hoppas mamma sponsrar lite.. Hrm.. Det blir bara jag, mamma, Josefine och Louise. Mysigt. Så som det ska vara på Ullared.
Sen på fredag är det utgång. För jag vet en som fyller 20 bast på lördag. Oj oj oj. Kan bli vilt på fredag haha.. Men tjejer. INGEN champange. Det kan gå snett då. Rapport kommer på lördag. Ha!
Sen söndag så ska vi på dop. Vincent ska döpas i Hakarps Kyrka. Jag gillar att gå till Hakarps kyrka, den är så mysig och fin. Sen dop är ju så mysigt med :) Annars är ju inte kyrkor så mycket för mig.. Kan jag inte förstå varför he... Man kan väl säga att jag är lite polare med den mörka sidan. Eller ja, den mörka sidan är polare med mig. Det är inget jag själv har valt. Det har bara blivit så. Men jag trivs bra med det! Lite fula ord, lite döskallar och lite bra musik får mig att må så mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback