Gamla dagboksinlägg...

Hösten 2004
"Han är den finaste person jag någonsin träffat."
"Jag vet faktiskt inte vem som tog initiativet, men där satt vi."
"Det har aldrig gjort såhär ont att gråta.."
"Egentligen skulle jag vilja att du aldrig släppte mig."
"Kärlek du vet. Det kallas så."

26 september 2004
"Han verkar inte ens bry sig om det, inte ens att han säger det ett halvår efter det att dom sov ihop, det verkar som att han skiter i det!"
"Han är precis som alla andra. Trodde att han var nån slags ängel som fick mig att må såhär bra, men nu har jag äntligen fattat att han är precis som alla andra!! En sån som sviker och ljuger för folk"

2 oktober 2004
"Klockan är 02.45 nu och jag har suttit här länge och tänkt men har fortfarande inte kommit fram till något bra svar. Varför bryr jag mig ens om att fråga? Jag blir ju lika ledsen varenda gång..."

3 oktober 2004
"Igår hörde jag själv hur ynklig och töntig jag lät när jag pratade med Malin."

5 oktober 2004
"-Ni kan ju tävla om mig då.
Ville du knäcka mig? Grattis du lyckades."

7 november 2004
"Undra hur det kommer bli nu. Vi sa ju att vi skulle se hur det blev när jag flyttat. Är lite nervös faktiskt"

17 november 2004
"Vill verkligen att han ska hålla om mig och gosa med mig"

9 december 2004
"Det första han gör när han ser mig är att anklaga mig för att vara otrogen."

18 januari 2005
"Visst han kan bli riktigt arg och då blir jag faktiskt lite rädd men han är ju världens snällaste.... Och det var väldigt längesen han var så arg, det är ju bra."

2 mars 2005
"Han ringer mer än nånsin och säger att han saknar mig och sånt, men varför har han kommit på det nu? Det är för sent!"

14 april 2005
"Jag insåg för nån vecka sen att jag förlorat det enda som betydde mycket för mig och jag kommer verkligen aldrig få en sista chans!"
"Känna hans armar omkring mig, se hans leende och bara få höra hans röst. Men det vet jag att han inte vill."
"Jag blir inte klok, vad håller du på med?!"

24 oktober 2006
Ibland känner jag att fan vad skönt att det äntligen är över! Har suttit och läst igenom en gammal dagbok nu och se vad man kan hitta. Alla dessa lögner och svek och allt där i mellan. Att man bara orkade. Men ändå så saknar jag honom ibland, fortfarande. Tyvärr.. Det är ju helt sjukt vad man kan stå ut med.. Och allt som har hänt mellan 14 april 2005 och fram till idag har jag knappt skrivit ner nånstans. Det är så himla mycket att man bara inte kan få ner allt på papper.
En dag ska jag bränna min dagbok. Den dagen jag gör det, då finns du inte längre i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Nella

Ja, jag hoppas du bränner den där dagboken en dag. Han ska inte få vara ditt hjärnspöke mer. Han gör dig mest ont, Kattis. Men vet du? Du är stark som står kvar och ler mot solen och snart så kommer du inte minnas hur han känns längre. Du är fin, glöm aldrig det. Fin för mig.

Postat av: Angelica

älskling! om du ska behöva bränna dagboken för att glömma honom sa hjälper jag dig gärna! jag vill inget hellre än att du ska vara lycklig! saknar dig! ses snart! pussas

2006-10-24 @ 23:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback