I reckon it's my time to win some or learn some.

Har man inget annat att ta till så gör en dagens. Det är alltid lite uppiggande.
DAGENS:
kläder: Temple jeans, vitt linne, skjorta
frisyr: Platt och tråkigt
låt: Ryan Adams & The Cardinals – How do you keep love alive
tv: När & fjärran
vill ha: En större säng att längta till
sjuka: Halsont.
tråkigaste: All tristess
roligaste: Att träffa Nella igen.

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Förutom mig själv,Linus fast det var ett tag sen.
såg dig gråta: Mamma
fick dig att gråta: Haifaa.
fick dig att börja skratta: Min syster Josefine
du gick på bio med: My och Linus, Stoned.
du gick på stan med: Räknas nätshopping?! Isåfall My haha
skickade ett e-mail till dig: Kalufsmakarn Hårdesign
skickade ett sms till dig: Linus
skickade ett lunarinlägg till dig: Vet faktiskt inte. Men jag tror Frida.

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja. Vet inte om det är bra eller dåligt bara
bråkat med ditt husdjur: Jaa. Massor med gånger.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja. Men kan inte komma på vad det var just nu

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Jaa. Med pappa och hans lastbil. Ska dit snart igen, till Ida!
Danmark: Ja. Massor.
Finland: Åland..
Island: Nej
USA: Nej, men vill det mkt gärna
Tyskland: Ja. Pappa tror ju han är tysk.

Frankrike: Ja. Disneyland i Paris. Paris till nyår igen!!
Spanien: Kanarieöarna
Italien: Ja. Både skidor och solsemester.
Kroatien: Ja. På Krk. Eller hur det stavas..
Grekland : Vet faktiskt inte.. Tror inte det.
Österrike: Ja. Skidor
Schweiz : Ja..
Thailand: Nej
Kanada: Nej
Brasilien: Nej
Belgien: Ja

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för
: Att förlora någon som står mig nära
Vart vill du gifta dig: I Hakarps kyrka. Helst PerAxel Johnzon som präst. Kanske inte så troligt men jaa..
Vem hatar du verkligen: Det är det nog många som vet.
Varit kär: Ja. På riktigt.
Kör du bil: Ja. Mammas och pappas volvo/vw/cheva
Har du ett jobb: Ja. K-rauta varannan helg och Kalufsmakarn på onsdagar
Gillar du att ha folk omkring dig: Ibland. Inte just nu.
Är du ett hälsofreak: Knappast
Är du ensam nu: Ja.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Den där satans Amy Diamond bara för att jag hatar hennes låtar

FAVORIT:
Rum i huset: Mitt. Känns skönt att ha ett eget.
Typ av musik: Rock, pop. Mest.
Parfym: DKNY - apple och Jennifer Lopez - Still
Månad: Juni/Juli. Kanske december för att det är snö då, oftast.
Mat: Mysemat
Dricka: Cola, vin, sprit. Allt som kommer i min väg.. Inga gräsdrinkar dock.
Godis: Trafikljus
Tidning: Hairstyle & Beuty
Film: Walk the line
Skådis: Mads Mikkelsen
Djur: Schäferhund

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Jaa. Kläder från Asos. Frukostfika i skolan.
Varit sjuk: Ja.
Sjungit: Ja, klart.
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej. Man ska inte slösa på orden.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja.
Träffat någon ny: Jaa. En Norrahammarsbrud som var kund i skolan. Riktigt rolig var hon dessutom.
Saknat någon: Oj. Ja. Tyvärr.
Kramat någon: Jaa. Nella
Kysst någon: Nej nej
Ätit: Ja.. Crunch till frukost, macka i skolan + lunch (couscous med ugnsgratinerad kassler, usch) och macka med mamma och pappa.

Idag är jag bara förvirrad och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Allt har kännts tråkigt och jag har bara varit trött.. Dagens kommentar: ta tag i ditt liv. Tack ska du ha. Den satt där den skulle just idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback