Living on my own.

Tre saker som irriterar mig ikväll:

1. Svenska språket. Ibland önskar jag att jag var från USA. Jag är avundsjuk på spåket, landet, allt häftigt som kommer därifrån och att dom oftast ska vara först på allt.. Jag vill helt enkelt vara amerikansk. Coolt. Jag ska byta land. Kanske inte riktigt. Men ibland, när jag pratar, då är det lättare att säga ett ord på engelska än på svenska. Svenska är ett väldigt tråkigt språk, och just därför är jag irriterad just nu.

2. Kärlek. Vad i helveteeeeee. Ok. Det var att ta i. Men vad ska man göra. Vad är kärlek? Är det någon som upplevt det. Jag vet inte. Det kanske bara är ett simpelt ord. För ingen är ju lycklig, vilket man ska bli av kärlek. Jag vet nästan ingen i min ålder som är lycklig av kärlek. Det finns ju undantag men hallå, det finns det ju i allt. Nee. Jag förstår mig bara inte på det och jag skulle kunna sitta här och vara bitter i all evighet men neej ne... Jag ska ut och finna lyckan, i kärleken. Haha, like that's gonna happen. Not in a million yeeears.
Jaa, jag vet, jag har varit kär. Både en och två gånger. Men inget av det har ju slutat lyckligt. Det ena tar ut det andra. Det är det som gör mig så förbannad. Att man inte vet hur det ska sluta förens allt bara är pannkaka.

3. Skolan. Klart att den har en given plats på listan. ( Nu kom Robbie Williams - Angels live, tack. Tack för det ) Jag har skola en dag i veckan, och orkar inte ens med det. Det finns "några" personer i skolan som jag inte orkar med riktigt. Shit alltså. Att det kan gå så snett. Imon har vi möte med Jessica också. Kul att vi inte har något nytt att komma med, bra ja. Sen får jag väl se lite vad BrittMarie har att säga. Det ska bli kul haha. Men om jag nu ska byta salong. Vilken ska man gå till? Helt otroligt vad den här staden är liten.


En sista önskan för kvällen är att just DU ska kolla upp den här textraden och förstå innebörden, för jag får ont i magen varenda gång jag ser dig. Jag mötte dig i bilen och såg dig i kanske 0,8 sekunder. Sen hade jag ont i magen i en halvtimme. Tack för att du gör så mot mig. Kan du vara så snäll och berätta för mig vad som är felet i våran relation?
Tell me why your name's in the dictionary when I look up idiot, check yourself it's very necessary
För, det är faktiskt du som är elak nu. Inte jag. Det är du som är idioten den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback