Önskelistan för idag!

                                rosa
Titta vad fina saker man kan hitta om man letar lite!
1. En sån här cykel skulle få mig att cykla överallt, vart jag än skulle! Nästan iaf...
2. Racerbilmusen. Sitter jag inte framför datorn nu så skulle jag nog sitta fast här med den där i handen hihi
3. Vill ju fortfarande ha ett kakfat bara för att jag tycker det är så fiint. Men alla dessa kakor...
4. Och vem vill inte ha en pussmun som plåster när man slår sig? Tänk att få sätta den på armen när man slår sig...
5. Tänk om Barbapappa kunde göra rostade mackor åt dig till frukost. Hade inte du ätit mera då? Jag hade nog det.
6. Se dom söta små glasspinnarna. Jag skulle äta glass varje dag med dom här. Det är ju bara att blanda lite saft och frysa. Huuuur smidigt som helst.
7. Om jag hade den här i Audin hade jag aldrig behövt vara orolig för att den skulle stanna. För om den gjorde det behöver jag bara trolla lite med mina fina verktyg. Ska bara lära mig använda dom med haha...
8. Cooolaste plånboken jag sett på länge. Texten på den kommer under här*.
9. Badrumsmattan. Ge mig den!

*there are more important things in the world than money. there’s friendship. there’s family. there’s the ground below our feet. there’s the sky above your head. there’s your obligation as a human being to help those less fortune than yourself. there’s honour. there’s dignity. there’s honesty and then there’s the truth. and if, of course, we are being entirely honest and truthful, there’s really nothing more important in the world than money.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback