Welcome to the black parade.

Det finns så mycket känslor som jag bara vill ha ut. Om jag bara visste vad det var för några så hade situationen helt klart varit lite lättare..! Är hängig på ett sätt, pigg på ett annat... Trött på det mesta. Mår illa för det mesta. Måste kolla upp min mage. Men uusch jag vill inte gå till doktorn.. Har ju lite svårt för det där. Jag tror på skräpmatsteorin. Den är bra. Kanske borde skicka in den nånstans, till en hälsotidning eller så. Undra vad dom säger då haha. Skulle vara fint det.

Håller just nu på att ladda ner lite nya låtar, måste ju ha något att lyssna på imon när jag åker fram och tillbaka till Värnamo. Skola. Igen. Kan det här året aldrig ta slut?! Fast ändå så vill jag inte det. Ska arbetslivet vara så som det är nu hela livet så stannar jag hellre i skolan.. Nu är det inte sjysst alltså. Sen vill jag bara flytta härifrån oxå. Eller iaf hemifrån, men har ju inte dom pengarna riktigt.. Börja spela Bingolotto kanske, eller vad säger du My? Man kanske vinner en miljon eller två. Ja tack..

Helgen annars har gått jättefort. Har inte gjort så mycket för att tiden ska ha runnit iväg så fort. Va med Linus i fredags, klippte han och sen käkade vi pizza. Fulla i magen och trötta som vi var så somnade vi där på soffan. Det var ganska skönt. Har kommit på att man sover bäst framför tvn, eller jag gör det iaf. Kan inte förstå riktigt varför men det verkar bra. Somnade framför tvn i lördags oxå. Fast den här gången med mamma. Det var skönt att bara sitta hemma. Helger är ju annars en sån sak som man bara ska göra mycket på bara för att man är ledig. Men jag orkar fan inte. Det räcker med saker på veckorna så mina helger är i fortsättningen bara till för att göra absolut ingenting. Eller ja. Från och med november. Innan det har jag lite att göra haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback