EgoKattis.

Karlsson! Karlsson! Världens bästa Karlsson!
vackra, snälla, lagom tjocka Karlsson,
genomkloka, underbare Karlsson !
Undra på att alla gillar mej.

Ibland, bara ibland kan man väl få utöka sitt ego lite? Bra, för då gör jag det nu.
Izzy var faktiskt helt frisk idag. Och veterinären tyckte att Louise skulle skicka den första rosetten till henne bara för att hon har hjälpt till att få Izzy frisk. Det kan vara rättvist tycker jag. Men det var en lättnad. Och mammas jättestora knöl i nacken var antagligen bara en muskel som hade gått av och dratt ihop sig. En ännu större lättnad. Det var som att ett stort moln försvann från min himmel när hon sa det. Allt som allt så har det här varit en bra dag. Jag blev så glad innan idag när jag skulle släppa ut Izzy i hagen och Ida kom hem från jobbet samtidigt. Vi stod och pratade lite och helt plötsligt kommer Alexander springades ner för hela långa backen, helt själv, för att krama om sin mamma som han saknat så under hela dagen. Det sa han. Och det var så sött så jag höll på att börja gråta. Sen skulle han ställa in sin cykel i garaget och uppmanade mig om att jag inte fick cykla utan hjälm, så jag fick snällt leda min cykel tills jag var utom synhåll. Han är ganska smart för att vara snart 3 år.
Och nu kom Vinterland på Winamp också. Haha. Bra avslut på en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback