Göteborg, tur & retur tack.

I mitt försök att smita ifrån läxorna så långt som möjligt så kom jag ju på att jag har Photoshop på min lilla dator. Väldigt kul tänkte jag och satte igång. Man blir ju galen när man väl börjar. Och som ni ser så är jag ju inget proffs direkt, haha, men vad kul det är! Perfekt tidsfördriv..
En bild i fyra olika versioner. Som jag ser ut på sista bilden så kan man tro att det är på HotellGasten jag ska börja på till hösten! Jag skulle passa ganska bra va ;)
            image32



Idag har varit en lång dag med mycket bussåkande. Men det har varit kul. Intervjun gick jättebra, och om jag glömde nämna det här så kan jag säga det igen... Hon jag pratade med var bästa kompis med Kristian Anttila och Henric Berggren. Haha. Undra om hon såg hur stora min ögon & öron blev, fastän jag försökte dölja det så mycket jag bara kunde haha.
Men det blir fler turer till Göteborg under våren. Saker till Hasse ska inhandlas. Och jag vägrar lämna den där stan nästa gång om jag inte får med mig min Blåsande Apa hem.
Imon ska  vi upp till Ikea och inhandla tyg. Det kan bli toppen det här. Jag känner det på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback