It's officially the biggest midget in the game...

Så jag messade med helt fel man i lördags. Helt klart fel man. Om man kan kalla honom det. Pojke kanske. Haha jag tycker det här är kul. När jag fick messet blev jag förbannad, men vem är det fel på. Jag menar, finns det någon med större ego? Jag tror fan inte det. Eller ja, kanske Restätaren. Men hon har ju haft ihop det med O oxå så dom kanske var ment to be... Haha. Vilken männska alltså.
Så jag frågade lite skämtsamt, via sms, när han inte skulle ha tjej längre. Jag gjorde till och med en sån här gubbe ;) , för att han skulle fatta att jag skojade med honom. Jag får tillbaka det här: När jag inte är kär längre. Antar jag. Hoppas jag är det resten av livet men man vet ju aldrig. Är du sugen?
Haha. Men hallå. Vadå sugen. Han borde veta bättre. Sen skrev han även att kärlek betyder det mesta, efter pengar förstås. Det börjar gå upp för mig mer och mer att han verkligen inte är något att ha. Det är ju uppenbart. Jag vet verkligen inte om jag ska skratta eller gråta åt en sån gris. Men nu skrattar jag. Gråta kan jag göra en annan dag, åt en annan sak. Troligtvis när jag fastnar i dörren på jobbet igen haha. Klumpigt ja.

Love me or hate me it's still an obsession
Love me or hate me that is the question
If you love me then thank you
If you hate me then fuck you.

Over and out.

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback