Känn pepp.

Vad mycket man hinner med på en helg. Fast ändå inte. Allt går så fort. Fast så sakta. Är det bara jag som inte ser någon logik i det? Konstigt. Fast jag hade en sån helg nu. Och det var kul tycker jag. 
Likaså som att inte ha vissa personer på msnlistan. Ibland är jag ganska duktig. Tack Nella för att du sa så. Och vet du, jag tror att allt kommer lösa sig till det bästa! Det känner jag på mig ♥

Hur som helst. I fredags iaf var jag & Nella på fest på Campus i Växjö. Hos hennes syster. Det var Så kul! Men tiden gick så fort för när Village People började dansa så kunde jag inte sluta skratta! Sen skulle vi äta lite nattamat. Jag ville gå till Schell, som egentligen var Statoil, men Nella hookade upp oss med ett par trevliga killar så vi blev bjudna på hemmagjord potatissallad, falukorv och tsatziki. Ja, efter att vi skakat av oss min förföljare och "Pete Doherty". Haha. Sen somnade jag med min iPod tätt intill, tur att jag fick låna ett par hörlurar av Thomas......
Lördagen gick desto långsammare. Jag har nog aldrig sett så många glada, bakfulla, och fulla för den delen, människor äta så mycket och så slaffsigt på en och samma gång. Brunch på Sivans, helt klart värt att göra igen! Vid tvåtiden begav vi oss hemåt, först mot Värnamo och sen hem till Husky.
Hem, äta, packa och åka igen. Upp till My, in i bastun, börja dricka! Skönt. Sen gjorde vi oss iordning, inte snabbast i världen nån av oss men tillslut blev vi färdiga och Lollo kom. Fingergrejen är verkligen rolig! Det är bara hon som kan göra den bra. Och hon hade den finaste kjolen jag sett på länge med.. Huset var bra. Det är som att träffa en gammal vän när man går dit, eller vad säger du Myran? Ja, Lollo gick ju till Bongo sen. Hon tycker inte om våran vän Huset särskillt mycket. Hemvägen var lång, krokig och jobbig. Och nu ska jag inte dricka alkohol på många veckor för fy så dåligt jag mådde i söndags. Och den var seg. Oj vad seg den var.
Och så tycker jag illa om, notera att jag inte hatar, mattanerna på skolan. Bittra människor som inte borde få vara mattanter. En mattant ska vara glad, typ gå och sjunga och sprida skön stämningen i matsalen.. Men nej. På våran skola serverar de inte ens mat. Vart är världen på väg?!
                       


Förresten så satt jag och Carolina i solen idag. Det var mysigt. Lite efter-skolan-fika. Och vi kom båda fram till, som vanligt när den här diskussionen kommer upp, att vi känner oss fruktansvärt lurade på våran utbildning. BMW var i skolan med. Och jag hann prata lite med henne. Hon verkade så ledsen på nåt vis. Men solen skiner ju, så nästa gång vi är i skolan så får vi gå ner och hälsa på henne på Expo tycker jag. Hon sa att hon finns där för oss om det är något. Och ja, alltid är det ju något..

Kommentarer
Postat av: Nella

Haha. Gud vilken snygg bild (väldigt onödig). Det var verkligen en riktigt bra fredag! puss!

2007-04-03 @ 10:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback