Working 9 to 5.. eller jag menar 6!

Skulle inte du vilja ha ett jobb där du kan sitta och plocka hårstrån från kläderna hela dagarna? Eller vara tvungen att gräva med pincett för att få ut ett hårstrå som fastnat under nagelbandet. Skönt ja. Annars är det ju skoj att jobba. Jag är hittills den enda idag som har haft en kund. Thomas från Gbg, alltid lika trevlig. Men nu står det still igen. Linda har en kund i eftermiddag. Jag får väl sitta här och stirra i min bok fram till klockan 18.. Allt för att slippa en konversation med Bambu. Jag förstår inte vad hon säger. Och sen smaskar hon jättemkt när hon äter. Jag mår lite illa nu faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Nella

Haha, nähe!? Knäppt! Du får med ha en jättebra helg fin-Kattis! Och vårt framtida yrke låter ju inte så spännande faktiskt... haha. Och inte Bambu heller. Usch. Puss

2007-04-20 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback