Åh älskikingi!

Som de flesta vet så fyller jag ju imon. Grattis till mig. J och jag ska ta sällskap till bolaget. Vad kul vi ska ha..... Haha. Men han har redan varit där så det är lite fusk. Tjuvstartat kan man nästan säga.

Igår blev jag firad av släkten Karlsson/Boestad. Mycket trevlig tillställning måste jag säga. Bus med Alex & Vincent är alltid kul. Vincent lärde sig att säga "Kattis" och då blev jag ju glad såklart! Sen kom My & Malin och vinandet satte igång. Inte bara vinandet utan groggandet också. Käre nån. Vi hade varsin vinflaska, en liter Bacardi orange och två Margareta mixar. Jag gillar henne starkt! Det blev massa tequila över. Och lika bra var väl det. Sen åkte vi till Centrum och jag vet inte hur längesen det var jag var där men det var kul. Träffade på R och eftersom jag råkade skrämma iväg hennes vän så hade hon ingen att vara med. Klart att vi hänger med henne då! Det var riktigt skoj. Sen när det stängde så vet jag inte vad som hände. M fick ett frispel och blev vansinnig. Och jag kan inte riktigt sätta fingret på vad. Men det var väl nånting som hon var irriterad på tydligen. Tur att hon har andra vänner då som kan ta bort henne från mitt face, annars hade det nog blivit en smäll eller två, tyvärr. Hur som helst. Jag, My och R tog sällskap hem till R där vi satt halva natten och bara pratade massa strunt. Jag fick även en ny vän som heter Linda. Vi hånglade lite o så. Riktigt trevlig tjej! Framåt natten så gick jag och My iaf vidare två hus bort och skulle lägga oss. Det var inte långt ifrån att jag trillade in i busken. Uuuh idag har det levt någonting inne i mitt huvud. Eller så har jag haft en tickande bomb där inne. Nåt är det.. Tur att jag är ledig imon med!

 Bella & Malin diskuterar
 Sötis : )
 R:s 2m höga Corona flaska
 Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback