don't you put me there again

-Igår när vi satt och pratade så kom vi in på samtalsämnet O. Och jag sa att jag numera är glad för hans skull, inte för att han behöver det, utan mer för att det var som en befrielse för mig att känna så. Jag sa att jag inte tror att jag sett honom sen den dagen på A6 när han "klappade" mig på huvudet, och det är ju ett tag sen. Sen att det nog bara var bra för mig att inte ha sett eller träffat honom. Det är en bra sak. Men man ska aldrig prata om trollen, för då står dom oftast i farstun och lurar. Sagt och gjort. Vem möter jag i bilen idag på väg hem från jobbet? Jo, en rakad O med pilotbrillor på. Och ja, han var snygg, som vanligt. Men här är saken som jag vill komma till: Jag kände ingenting! Det var nästan så att jag fick stanna bilen och känna efter men nee det kom inga känslor alls. Och fy vad skönt det är. Jaa, det känns faktiskt skitbra.

-Babylycka på två håll också. Tre håll om man räknar med Danne, fast det är ju allmänt kännt. Åh vad kul med småttingar. Även fast det inte är i min närhet haha. Men ändå.. Man kan ju få glädjas med andra.

-Det kommer gå bra R, du klarar det fint tror jag. Det är alltid jobbigt i början, men det blir bättre med tiden, det lovar jag. Det är tråkigt för henne, att hon inte inser vad hon går miste om.

-Marilyn Manson med Turbonegro som förband. Det kan man ju bara inte låta bli att gå på, eller!? Jag ska gå, om jag får biljett vill säga. Myran, du följer väl med? Om vi går i Gbg kan vi ju invadera LillFredriks lägenhet haha. Han sa idag att jag var välkommen dit precis när jag ville! Jag tror att även My är det : )


So I don't look back
Still I'm dying with every step I take
But I don't look back
Just a little, little bit better
Good enough to waste some time
Tell me would it make you happy baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback