Jag har så svårt för att komma på rubriker så jag skiter helt enkelt i att skriva nån

Jag missade konserten :'(

Istället fick jag en rolig stund med M. Han har alltid mycket att säga, och skvaller är jag ju inte sen att lyssna på! Så nu har J.N blivit pappa då. Jag tror ju dock det först när jag ser det. Det är konstigt det där, hur livet kan gå så olika vägar. För som jag minns det från när vi var yngre så skulle han ju satsa på hockeyn osv osv. Fast vilken tonårig kille som helst, helt fullproppad med hormoner, ska väl satsa på hockeyn så det var ju ingen avvikelse.
Jag började läsa Manson boken igår. Och den verkar bra, lättläst och ganska underhållande. Än så länge iaf. Som sagt, mycket snusk är det och jag har bara läst två kapitel än. Ska nog avsluta min kväll med ett kapitel till. Vad som gör mig lite fundersam är varför boken känns så tunn. Den väger ju hur många kilo som helst (kanske inte, men i ett par trötta armar så) men ändå känns den så tunn. Konstigt.
Idag spelade dom Plain White T's inne på K-rauta. Det hörde jag när jag stod och packade upp säckakärror. Eftersom jag verkar vara förbjuden inne i varuhusets kassor och alltid förvisas ut till byggkassan så får jag ju underhålla mig på något annat sätt än att bara sitta och glo. Idag har jag som sagt packat upp kärror, satt upp tusentals skyltar (som jag för övrigt klippte ur igår), jag har lagt viktiga papper i massa kuvert. Jag beklagade mig för Stork, som gett mig uppgiften, att det var så äckligt att slicka på kuverten så han gick och hämtade en blöt tvättsvamp som jag kunde dutta dom på istället haha. Han tycker också att vi ska åka till Sthlm och campa på citycampingen med HasseHusvagn. "Skiiitbra ju, du har ju fan gångavstånd till Stureplan o hela kittet!" Jo jag tackar jag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback