Marilyn Manson, check!

Fan vad jag är trött. Hela tiden. Jag kan inte förstå varför. Eller ja, jag går väl inte och lägger mig ordentligt heller för den delen. Men att sova i 12 timmar i sträck är inget problem för mig. Jag har iaf fått dagens lektion om träning och matintag. Slutsaten var att jag skulle börja träna och äta mer. Det där med att träna kunde jag ju räkna ut alldeles själv. Men att äta mer? Var fjärde timme ska man tydligen äta. Men hallå, ibland får jag ju knappt i mig en macka ens. Dricka mer skulle jag också, och då var det naturligtvis inte alkohol, attans. Så äta, dricka, träna och sova ordentligt. Vet i sjutton om jag kommer lyckas med detta men jag får väl lov att försöka.

Jag lyckades iaf dra mig upp ur sängen i morse för att köpa Manson biljetter till mig & My. Så den 15/12 är vi i Sthlm och har det nice. Och den 8/12 är jag i Köpenhamn på Kent. Det kan bli en tight månad. Men det är det verkligen värt!

På fredag åker vi, och det ska bli så skönt. Att bara komma iväg från den här stan, att se lite nya ansikten och kunna släppa allting för en liten stund. Det kommer bli jättebra. Ska bara diskutera vårt färdmedel med damerna, jag gillar ju bil. Men får se vad som blir billigast. Så ikväll blir det fika med My, Lollo, Emma och troligtvis Malin. Om vi fick vara med förstås haha. Man vet ju aldrig ; )

Kommentarer
Postat av: anna

kul med konsert, sett manson 2 ggr och det var bland de bästa kosnertena jag varit på =)

Postat av: anna

jag är med sugen på att läsa den boken..
kul att du gillade det plagget =)
hoppas nån mer gör det o vill köpa, haha
kram!

2007-08-21 @ 20:41:12
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Malin

The book is sick, men rätt intressant. Men jag varnar för en del snusk. ;)
/Malin

2007-08-21 @ 23:09:37
URL: http://wilmapalmen.blogg.se
Postat av: anna

nej det blir nog inget manson för mig denna gång.
Jag har inte sytt plaggen själv utan ritat motiven och handmålat dem själv.
så det är motiven jag gjort.
t-shirtklänningar 349
vit t-shirt 249:-
linnen: 299:-
+ frakt
kram

2007-08-21 @ 23:54:48
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, jag har sett honom en gång tidigare, på Hultsfred 200...vad var det nu för år. ;)
Då blev jag besviken, det lät som det var playback och han (Marilyn;)) såg allmänt uttråkad ut på scenen.
/Malin

2007-08-22 @ 06:30:39
URL: http://wilmapalmen.blogg.se
Postat av: anna

näe..Sisters in rms känner jag inte till..det ska jag kolla upp, tack för tipset =)
har du en bra kväll?
kram!

2007-08-22 @ 23:08:36
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback