Mine was real

Jag har suttit och laddat hela dagen för dom sa på P3 att P3Live skulle spela en konsert med Anthony & the Johnsons ikväll kl 21.30. Lyckliga mig tänkte jag, äntligen. Men jag hade hört fel och den var inte förän imon. Så nu har jag något att längta till imon kväll iaf. Låten Crazy in love är bra mycket bättre med A&TJ än med Beyonce.

Jag och Carolina har pratat om en sak. Efter den lilla incidenten som gjorde att jag kom hem tidigt på morgonen istället för sent på natten i Sthlm, så insåg jag en sak. Och diskuterade detta med Carolina som tyckte precis samma sak. Haha. Vad vi kom fram till var att människor som hade "detta" var inget att ha. Och jag tror att det är sant. För det är mest äckligt. Haha, kommer du på vilket jag menar?

Vanliga, tråkiga, veliga och veka jag har haft mycket tid att fundera på idag i byggen. Är det här verkligen vad jag vill? Är det så bra som jag vill att det ska vara? Är det värt att lägga ner mer energi på? D sa några väl valda ord igår. Eller om dom var väl valda vet jag inte, men han sa dom ändå. Och jag tror att jag kom fram till nej. Nej det är nog inte värt det. Inte när allting inte känns helhjärtat med 100%. Och ibland kan jag känna mig som minst på jorden när jag inte blir behandlad på det sätt som jag tror att jag ska bli behandlad på. Kan en människa verkligen ändra så mycket på sig bara genom att gå utanför dörren? Vad vet jag. Allt var så himla mycket lättare när man var liten!

Jag tog även mod till mig ikväll och pratade med Louise om det som har känts lite jobbigt på senaste. Men som vanligt har jag oroat mig i onödan. Önskar henne all lycka i världen i helgen! Jag har världens bästa systrar. Även att dom är lite mammiga ibland, men det ska jag nog bara vara glad för. Jag tycker så hemskt mkt om dom.

Just nu har jag tre saker att se fram emot. På fredag är det BigBongo, med allt vad det innebär. Jag har aldrig varit på det men hallå, Tough Alliance kommer ju! Det ska minsann bli en kväll värd att fira. Sen så är det ju Kent och Manson som jag ser fram emot med. Men det är ju långt fram i tiden! Men jag vill att det ska vara nu. Jag berättade om min december månad för Louise och hon insåg ganska snabbt att hon inte kommer få nån julklapp av mig i år. Haha hon är inte dum.

Och Köpenhamn var jättebra! God mat och kul festande. Bra shopping! Jag, dum som jag var, köpte ju mest här hemma innan vi åkte, men jag hittade inte så mkt i Köpenhamn ändå. Jo en väska för 2000:- danska spänn, men jag släppte den med en tår i ögat haha. Sen köpte jag & My jättefina läppglans som vi har trånat efter länge. Och sen ett par örhängen som jag velat ha hur länge som helst men inte hittat. Och en mössa. "Inte utan min mysse och min bysse", som Emil i Lönneberga sa, och vem fick jag alltid vara när jag var liten? Jo, Emil. En ring hittade jag med haha. Världens coolaste ring. Herravdelningen på H&M är bra. Nu fattas bara alla bilder från helgen. Jag vill ha dom nuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback