Mycket att längta till

Lite shopping skadar aldrig! Dock kanske jag tog i lite för mycket idag. Men det är bra och kul. Och med tanke på min löndespec. så tror jag att jag kommer kunna hitta en del i Köpenhamn också haha. Längtar, vill att det ska bli fredag nu! Så att vi kan åka nån gång. Idag blev det iaf en klänning, en jacka, en tjock stickad tröja, två sjalar, torkarblad till Jeddan(!), ett armband, puder och en kajal. Min första kajal nånsin. Så jag vet inte ens om det stavas så. Kan bli spännande. Hämtade ut Manson biljetterna idag med. Gubben som gav mig dom önskade oss en trevlig upplevelse på Mansooon konserten.. Han var snäll. Fick veta idag att D kanske ska gå på konserten i Sthlm. Så då har ju jag och My en garanterat rolig helg att se fram emot. Jag tycker fortfarande att dialekten är rolig att lyssna på, förlåt. Haha. Förresten, D, jag tar gärna dom där diamanterna, jag kom på att det kan vara bra att ha ; )



It reminds me of the times
Got it all uncovered
We were standing down the line,
We would never bother
Take my hand and run with me,
We can't go wrong, no one can move us
Dance with me and make me feel alive, alive

Kommentarer
Postat av: Nella

Kattis! Jag flyttar till Gbg i morgon och har nytt mobilnr. 0735332672. Jag saknar dig! puss

2007-08-26 @ 20:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback