Och jag tror minsann min själ dör av svält

Som så många gånger förr. Nu behöver det hända något igen. Nu på senaste så känns det som att det tar för lång tid mellan de gångerna som vi har jättekul. Allihop. Det är kanske såhär det blir när alla blir äldre, växer upp, skaffar jobb osv. Men jag tycker inte att det är roligt. Jag vill flytta hemifrån, nu. Är trött på mina föräldrar. Men nu är Josefine hemma och tar över allt lite.
Nästa helg ska vi iaf till Köpenhamn, äntligen. Just nu verkar det bli jag, My & Malin. Joorå så attee.. Det kan bli en bra resa!


Så du tog min hand i vimlet
och sa: älskling allt är skit
och mitt cyni
ska hjärta flimrar
när mitt livs kärlek drar sin kniv
Du sa: Vi följs väl åt till himlen
men gör det bästa av vår tid
och jag hör klockorna som ringer
för världens äldsta raggningsreplik
Du sa: Älskling vi ska alla en gång dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback