Rock'n'roll star, who do you think you are!?

En dag för att klippa lugg.
Jag trodde att den här kvällen skulle vara trist och väldigt långtråkig. Men det har verkligen varit trevligt. Vi hämtade mat från Wok & Co, passade samtidigt på att skrämma Linus halvt till döds. Sen åt vi, drack vin och bara tjatade. Sen var det färga håret som gällde. Fridas hår gjorde vi under dagen så hon var redan färdig, tur var väl det, för jag kom hem för ca 15min sen. Nu är jag blond och nyklippt. Det blev ingen page dock. Men en lugg som jag tror att jag kommer att gilla om några dagar.

En dag för ett erkännande.
Men det kan jag berätta mer om en annan gång. Nu är det bedtime för min del. Jobba imon med, sen är det Sthlm och Marilyn som väntar! Ska bli så sjukt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback