What hurts the most.

Jag har tusen saker jag vill säga. Tusen saker jag vill skriva. Tvåtusen saker jag vill göra.. Men jag kan inte, jag vill inte, jag får inte och jag orkar framförallt inte. Jag orkar inte engagera mig i något när allting jag gör går åt helvete ändå. Jag vill släppa ut allt, precis allt. Jag är alldeles för feg för det. Jag är för feg för att säga vad jag tycker. För feg för att säga vad jag känner.

Vi hade ett väldigt givande samtal innan, men vad det gav det vet jag inte. Det kändes som att vi fick mycket sagt på så få ord som möjligt. Jag vet att du finns där för mig till 100%, om inte mer, men det känns så jävla fel.
Nee det här är bara trams. Jag vet det. Det skulle aldrig funka, aldrig någonsin.

FAN

Fråga inte, för ni kommer inte få något svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback