20070216

Och som jag önskar att du var här nu
Jag vill bara höra dina hjärtslag
Och som jag önskar att vårt krig tog slut
Jag har lärt av mina misstag
Och du är lika ensam som jag

Kent - Ansgar & Evelyne.
Ännu en sen kväll. Eller en sen natt kanske man ska kalla det. Har fortfarande ingen längtan att gå och lägga mig, fastän jag borde. Imon ska vi till veterinären med Izzy och det gör mig nervös. Sist jag var hos veterinären var med min älskade Chatös. Att det inte slutade väl det vet ju nästan alla vid det här laget. Jag vet det iaf. Och sen den dagen har jag haft svårt för just veterinärer, fast jag vet att de gör sitt allra bästa. Dom med. Precis som alla andra. Nästan alla andra. M gjorde sitt allra bästa idag och tog körkort! L däremot gjorde inte sitt bästa försök att övertyga mig om att han inte var arg. Skid-M gjorde sitt bästa och byggde en bar. Det är precis vad vi behöver. När du kommer hem ska du Inte in på rehab. Du ska med mig ut på krogrunda! Tro inte att du slipper undan.. A gjorde sitt bästa för att göra min alla hjärtansdag bra, och han lyckades. H gör inte sitt bästa för att få mig att trivas på arbetsplatsen. Och P gör alltid sitt bästa med att göra mig glad, hon behöver bara visa sig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla andra fick initialer jag fick ett smeknamn. mee like. du skulle sett min bar. gud så vacker. sen när det blev skare så skar jag ut små skyltar i snön och skrev menyer oh en som det stod mys bar på...fyndigt värre. mysig bar ja hehe. synd bara att man måste gå i 30 min i 2 m snö för att komma till den. hehe. puss

2007-02-16 @ 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback