Dunka-varandra-i-ryggen-galan.

And when I woke up on your kitchen floor
With a headache made in hell
And the flowers that I gave you
Smiled at me from the window pane
Then I thought I must be crazy
Cause I'm feeling kinda good
And then when Satan helped me up again
It was then I, it was then I understood

Mando Diao - Song for Aberdeen

Grammisgalan var faktiskt lika dålig som alla skrev att den var. Visst det är alltid kul att sitta och titta på alla sina favoriter, men det verkade bara som att alla var fulla och irriterade. Sanna Bråding var lika blek som ett lakan och Carina Berg var ovanligt tråkig.. Då jag annars tycker att båda de här damerna är roliga/coola så var det inte mycket att hurra för. Mitt i Lisa Miskovskys uppträdande så somnade jag. Ja. Vad ska man säga. Jag är helt klart besviken. Dock måste jag tillägga att jag har aldrig varit så imponerad av Mando Diao innan, som jag är Nu! Dom är värda precis varenda pris dom får..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback