Flashback.

Him HultanRazorblade romanceVille

Så. Jag fick en flashback från Hultsfred, igen. Men den här gången kom jag ihåg hur bra Him faktiskt var på scen, med Ville Valo i spetsen. Det hade jag för ett kort ögonblick glömt bort. Men åh vilken lycka när jag stod där i publiken. Åh ååh åååh! Vill gå på en till konsert med dom. Men det är ju bara att glömma att jag får någon av mina kära vänner med mig? Jag får fråga en på jobbet, han är en riktig hårdrocksnörd. Men han är lite läskig och luktar illa... Snääääälla tvinga mig inte att fråga honom!! Haha.
Jag tänkte vara så duktig och sätta in en musikvideo, men jag förstod inte hur man gjorde så det sket sig. Istället ger jag dig rådet att Köpa deras bästa album RazorbladeRomance, eller åtminstone ladda ner en låt med dem. Då kan du vara så god att ladda ner: Buried alive by love. Deras öppnigslåt på Hultsfred. Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback