I tell you'll be sorry.

I ett försök att bli lite mer smarta/allmänbildade så har ännu en kväll avslutats med TP. Den här gången hemma hos Malin. Igår var vi ju hemma hos My och mös nere i källaren. Fantastic four är samlade igen, och det känns bättre än nånsin ♥
Helgen var bra fast med många olika känslor inblandade. Jättekul på alla sätt och vis både fredag och lördag. Eller ja. Fredag var toppen. Lördag var bara ok, dels för bakfyllan och dels för en viss persons tråkiga attityd. Jag kan bara inte förstå varför inte ärlighet är något vi har i våran icke-existerande-relation. Så nu har jag inte mer ork att bry mig om dig. Det är ju bara samma sak som upprepar sig hela tiden, så som du verkar göra mot alla dina tjejer och nu är jag bara ännu en i raden. För du kan inte påstå att du bryr dig om mig och sen bara höra av dig när det duger. Det funkar inte så.  
Vad som var skoj i helgen var att träffa massa bekanta ansikten. Det var nog helgens höjdpunkt. Sen fick jag ju höra en bekant röst via telefon också. Det var fint. Fastän du är trött så låter du så... Ja. Vad ska man säga. Varm, glad. Alltid lika trevlig.
Skolan idag var Ok. Fantasibrist på förmiddagen och helt uppslukad av arbete på eftermiddagen. Jag gjorde iaf mitt bästa och det blev väl ett ganska bra resultat för att vara första gången. Fyrkanten, Superhjälten eller Boxen, man kan kalla henne vad som helst, men hon imponerar inte på mig. Inte alls faktiskt. Och jag kan inte ens hennes riktiga namn. För så lite tycker jag om henne, och hon mig verkar det som.. Den 26mars känns jättelångt borta för det är då BMW kommer tillbaka. Jag saknar henne redan och hoppas verkligen inte att alla rykten är sanna... Är de det så tänker jag skolstrejka. Det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback