Now it's my time to shut you out.

Sitter här i min ensamhet på salongen. Linda är på banken och jag är utan kunder.. Ja. Såhär kul kan man alltså ha en helt vanlig arbetsdag. Sitta på internet på arbetstid, helt ok! Men usch så segt. Kl 13 hade jag min första kund som tog två timmar. Resultatet blev förvånandsvärt bra! Jag blev förvånad själv haha. Sen så kom en annan kille som hade det lockigaste håret jag någonsin har klippt. Men det blev bra det med. Han var inte så pratglad, men han var köpglad! Köpte både gele och vax. Bra jobbat av mig va?!

Nu ska jag hem o städa till imon. Jag är riktigt laddad nu! Både jag och My har lite abstinens efter utgång och det kliar ända ut i fingertopparna! Det kommer bli kanon och jag ska göra mitt allra bästa för att åtminstone kunna slå en strike..! Det är ju inte min starka sida direkt, särskillt inte när Flintastegen vägrar försvinna. Hm.. Jag får bowla oftare helt enkelt..
Sen ska jag skissa på en planering till morgondagen också. Allt måste gå efter punkt och pricka för att hinnas med! Ja nästan iaf. Måste hinna jobba, sola, gå på stan, kanske gå en sväng och basta såklart! Men efter all min städning ikväll ska jag luuungt och stilla sätta mig framför tvn och titta på Backyard Babies - Livezone. Alldeles för bra för att bara ses en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback