Sometimes, I swear, it feels like this worry is my only friend.


Well, I've been afraid of changing
Cause I've built my life around you
But time makes you bolder
Even children get older
And I'm getting older too now
Yes, I'm getting older too now


Venice - Landslide



Jag vet att du har rätt, klart att du har rätt. Alla vet ju att det är sant, det som du säger, J. Men ibland när man mår som jag gör just nu, då är det lite svårt att ta in och förstå. Förstå att man ska släppa taget om något värdefullt. Något som betyder så mycket att det gör ont. Jag har försökt så många gånger att göra det. Jag har hatat Dig på alla sätt som finns att hata. Jag har älskat Dig på alla sätt och vis för att kanske kunna förstå Dig. Jag har försökt att sluta tänka på Dig, på våra minnen. Men när mitt foto försvann så rasade alltihop samman. Det där fotot på oss två, det enda som jag hade på oss, som jag hade lagt uppochner vid min stereo som en påminnelse om att det är över. Det är borta och likaså är mina ambitioner om att glömma Dig och gå vidare. Varje dag är en lika hård kamp mot hjärtats alla känslor. Och varje dag försöker jag på nytt. Imorgon är en ny dag och då försöker vi igen. Fem djupa andetag och en iPod, sen är det bara att gå. Gå från allt som nånsin gjort mig illa.

Kommentarer
Postat av: Andreas Borgh

!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback