En livsåskådning.

På mina 19 år och 5 månader så har jag:
(x) snott den här listan från någon annan
(x) varit full - alldeles för många ggr.
(  ) fått sparken (på felaktiga grunder, fick tillbaka jobbet sen)
(  ) bott utomlands
(  ) varit i knytnävsslagsmål - fast kanske blir snart. Har ju några stycken som jag känner för att ge en stor smäll på käften...!
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak - Alldeles för länge nu.
(  ) blivit arresterad
(  ) försökt köra ifrån polisen
(x) hånglat med en främling - restaurangfest är en höjdare haa.
(x) gått på en blinddejt - ett STORT misstag.
(x) ljugit för en kompis - Ännu ett STORT misstag.
(  ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
(  ) legat med en medarbetare
(  ) haft one night stand
(x) avfyrat ett vapen - om lerduveskytte räknas....
(  ) sett någon dö
(x) flugit - senast hem från Paris
(  ) spytt i en bar
(x) åkt snowboard - eller ett försök till iaf. Gick inte så bra...
(x) somnat i skolan eller på jobbet - för många ggr...
(x) använt ett falskt id - tiden innan de där 18 åren var fyllda så levde man i lögn. Jag gjorde iaf haha.
(x) tittat på en solnedgång - vad mysigt man kan ha.
(  ) varit med i en jordbävning
(  ) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) kört av vägen - usch ja..
(x) ifrågasatt mitt hjärta - en gång eller två. hrm..
(x) varit vilse - tappade bort mamma på Willys. Fast då hette det ju Exxet
(x) simmat i havet
(  ) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) fyllt på olja i bilen -med pappa :)
(  ) gjort upp eld på en strand
(x) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor - det bästa jag visste när jag var liten
(  ) hoppat fallskärm
(  ) varit förlovad
(  ) hoppat från en bro
(x) stannat uppe hela natten - sömnlösa nätter, när tar dom slut?
(  ) inte duschat på en vecka
(x) legat på sjukhus - en gång tror jag
(  ) brutit ett ben
(x) skrattat så mycket att jag grät - senast i fredags
(x) fuskat på ett prov
(  ) haft en Britney Spears-skiva
(  ) dansat på ett bord
(x) kört för fort
(x) varit alldeles för snäll
(  ) fjällvandrat
(x) badat naken - med trosor och bh som minst, iaf i det fria..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback