Musiktest.

Jag älskar test. Det är så roligt. Ge mig fleeer.

Hur mår du idag?
Anthony and the Johnsons - For today I am a boy.
Efter att ha lyssnat igenom låten så stämmer det ganska bra!

Vad tycker dina vänner om dig?

Britney Spears - I love rock'n'roll.
Yeah haha

Kommer du gifta dig?
Byz - October love.
Kanske. Sorglig låt, så troligen inte.

Vilken låt älskar din bästa vän?
Guns'n'roses - Knocking on heavens door.
Någon?

Vad är det bästa med dina vänner?

Kent - Pärlor.
Mina egna pärlor, enkelt.

Vilken låt beskriver dig bäst?
Guns'n'roses - Live and let die.

Hur går ditt liv så här långt?

Kent - Romeo återvänder ensam.
Tolka det som du vill. Det gjorde jag.

Vilken låt kommer dom spela på din begravning?
Kid Rock & Sheryl Crow - Picture.
Bra val faktiskt. Lite country är ju alltid bra på begravningar!

Kommer du få ett lyckligt liv?
Baywatch theme.
Det är väl en lycklig serie?!

Denna låt gör dig lycklig?

Lars Winnerbäck - Solen i ögonen.
Sant!

Vad ska du göra med ditt liv?

Amy Winehouse - Rehab.
Oj. Så tokigt..

Kommer du någonsin få några barn?

Turbonegro - I want it all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback