Aldrig mer Soya Express

Min mage.. Ont som bara den. Vet inte om det var just Soya Express men det är min huvudmisstänkta just nu. Jag ska inte äta där mer iaf. Det var väl ganska gott. Men inte värt att sprängas för. På tisdag blir det nog kinamat på riktigt. Det bor ju nästan bara kineser i Värnamo så det vore ju konstigt om dom inte kunde laga god mat. Haha. Vad elak jag är.. Men det är faktiskt riktigt gott. Och känner jag Carolina rätt så drar hon med mig till Lilla Krogen! Vad skönt det ska bli att klippa och färga sig. Det känns som att det var jättelängesen men det var ju faktiskt bara nån vecka innan studenten jag gjorde det sist. Några förslag på hur jag ska göra? Jag funderar ju på att spara ut håret, men hur kul är det.. Vill klippa av det på sidorna igen. Men vill ändå ha långt i nacken. Uuuh det är så svårt. Och så ska jag nog bara göra slingor. Inte heller kul. Jag tror säkert att Carolina har nåt bra exempel på hur jag ska ha det men tills dess ska jag fundera lite.



Och nu är jag i bitter fejd med både min mor & far. Elaka människor det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback