ambitious, baby.

Jaa, nu kanske det faktiskt är på gång. En viktminskning! För att inte ha motionerat ordentligt på, jag vet inte ens hur många år... Så har jag & My tagit tag i det här nu. Verkar det som. Hon är ju snäppet duktigare än mig och motionerar på egen hand medans jag kanske hellre ligger och sover. Men det är ju alltid en början. Och bara det är ju duktigt!

Nu har jag fullspäckade dagar framför mig. Nästan. Imon ska jag jobba mellan 12-20.15, sen efter det kommer jag antagligen bara åka hem och däcka. Men man vet ju aldrig. Jag gillar att helger kan vara lite oförutsägbara. Men på lördag! Då kommer Angeeeeelica hem. Finally. Då blir det jobb mellan 10-16 (och jag tänker inte jobba över en minut ens!!) och sen blir det hem och duscha o sen tagga satan för goda drinkar och massa massa tjat. Lite god mat med kanske. Får se vad Malin & Angelica hittar på. My kommer säkert oxå vara med och handla. Men jag får hålla mig i bakgrunden på den fronten, nån måste ju jobba o tjäna in stålarna liksom ; ) Jag längtar så till lördag. Det kommer bli toppen, det känner jag på mig. Om inte Bullen kraschar våran fest som vanligt. Att han aldrig kan hålla sig undan, han är sån partykiller, haha. Sen söndag får bli lugn. Ska klippa Linus och Bengt på kvällen. Innan kl 15 tänker jag inte göra några hastiga rörelser. Det har jag bestämt. Men My ska jobba. Jag tycker det är kul. Inte att hon ska jobba men att M är lite dryg mot henne. Hoppas hon är snäll imon bara för hennes ursäkter börjar ta slut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback