Angelica är hemma

För mycket tequila, för mycket lekar, för mycket tregn, för mycket fest och för mycket av allting kan bar sluta på ett sätt. och det gjorde det med! haha. nu är ja själv hemma. och rädd som en hare! doooomt. ser du, my. jag stavar det som LOOOOFTLIGHTER!! Kul för dig att du ska jobba imon. eller idag. beror på hur man ser de. jag vill sova. men inte ova. jag vill ha nån mer i huset så ja slipper vara sjäkv. men jaa. een annan gång. i en annan tid. jsg aks anog förslka sova öändå nu. länge imon me. hoppas mor & far kommmeer hem sent imon, tjötjötjöt, schhhh säger jag då.  jag ska gifta mig med kjell hahah! fin kille det där. han ger mig allt jag behöver. korv, godis, bensin, spolarvätska, coca cola, godis, chips, tidningar o sånt. vilken kille! japp japp han är mmin man forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback