Calm down dearest

Gissa vad som hände igår när jag & My skulle kolla på film. My fäller sätet, jag tar på mig filten och båda somnar. Vi lyckas inte riktigt med filmtittandet. Vi har misslyckats med Harry Potter två ggr och Dodgeball en gång. Jag somnade även när vi kollade på Donnie Darco. Om den hette så. Jag minns inte. Jag glömmer så fort nuförtiden. Tur att det finns almenackor.
Medans mor & far är på semester så har jag lyckats stöka ner mer eller mindre hela huset. Städa är nu ett måste. Och medans dom är borta så passade jag på att åka till Hbg tisdag-torsdag. Det var roligt och trevligt. Kul helt enkelt. Snart blir det skåneland igen. Det är jag och Timo på torsdag. Inget ska få störa våran dejt : ). Jag längtar så satans mycket. Det ska bli jätteroligt! Men fram till torsdag så ska jag jobba varenda dag. Dagarna känns evighetslånga. Byggkillarna håller mitt humör på en hög nivå med smicker, godis och lite bus! My & Erika är lifesavers också. Och alla andra med för den delen hah. Klarar mig utan vissa. LL, J, C och S kan dra något gammalt över sig. Något väldigt gammalt.
Göteborg? Jag vet fan inte. Jag glömde ju att fråga. Jag blev lite nervös där ett tag! Så jag glömde helt enkelt att fråga henne. Jag ska ringa Bordellmamman nästa vecka och förhoppninsgvis prata klarspråk ha. Och då kanske jag har bytt telefon med så att jag kan spela in samtalet. För det vet jag inte hur man gör på den här dumma telefonen. Åh. Lack.
Nu kommer snart syrran med kinamat till mig. Det gillar jag. Sen ska jag somna i soffan och sen lägga mig i sängen framåt natten. Jag älskar den rutinen! Jag kan knappt somna i sängen längre utan att ha sovit på soffan först. Fast inatt var det lite svårt att somna. Fick roliga sms från M som tydligen var "kravallfull", hur man nu är det.. Jag har ingen aning. Karatefull vet jag ju. Men kravall? Kärt barn har många namn som man så fint säger. Jag säger nog skitfull eller dyngrak. Lika fult båda två. "Jag var jätte full", det är ju enkelt att säga så. Men istället måste man säga något som låter lite coolt, nästan lite groteskt för att folk ska förstå att man verkligen var full. Knäppt. Roligt, men knäppt.


I've got so many worries I'm afraid my head will explode
I'm doing everything to help you get away from this load
It's hard and complicated but I never learned your code
Your code
Your code
Your fucking code

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback