Goodnight and go.

M sa: Ta dina piller!!
Och jag blir stel i kroppen, funderar på om jag hade sagt något dumt på fyllan och kunde inte alls komma på hur han kunde veta det. Men när jag frågar vilka piller så säger han allergitabletterna. Vi pratade ju om en katt. Hur kunde jag tro nåt annat..
Men sen började jag tänka på det där, som jag egentligen skulle äta piller för. Jag kommer inte ens ihåg hur länge sen det var det hände sist. Måste varit den där gången när L och jag bråkade om S. På våran halvårsdag. Och det är ju ungefär ett år sen! Hur bra är inte det! Det är ju jättebra : ) Kanske har det gått över? Kanske är det, som min syster tror, kombinerat med pojkvänner. För det var som värst när jag var tillsammans med O. Och två-tre st under tiden ihop med L. Jag borde hålla mig borta från män helt enkelt. För än så länge går det ju bra. Och jag hoppas att det fortsätter så. Både för min egen skull och mina vänners..

image85

Malin, Angelica & My i mitt hjärta för alltid.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Ja glöm inte pillerna då kommer du nysa :)

2007-07-03 @ 16:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback