Kiss me it'll heal

Här sitter jag och käkar godispengar och lyssnar på Marilyn Manson. Trött som en idiot men ändå måste jag speeda upp tempot nu. Städa, städa, städa, byta om, packa, hämta mitt kontokort haha, käka med Myran. Kan bli tight om tid det här. Men har ju nästan hela natten på oss. Börjar ju inte förän 12 imon, både jag & My. Skönt. "Sovmorgon". Vi kanske ska lyckas kolla på en hel film ikväll?! Ne just det. Vi ska skruva ihop parkbänken!! Så vi kan sitta där och filosofera efteråt om varför man alltid gör som man gör. Fastän man oftast ångrar sig efteråt.


Don't break, don't break my heart,
and I won't break your heart shaped glasses.
Little girl, little girl you should close your eyes,
that blue is getting me high.


See ya. Wouldn't wanne be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback