Lika barn leka bäst



Och så straffade Gud rökarna säger dom ju. Jajjemen det är så. Hur ful man än är i en alldeles för stor Krauta jacka så är det ok. Undra vems jacka det är egentligen. Det kanske är allemansrätt på den.. Man vet ju aldrig.

Idag har jag varit o klippt mig. Det tog lite tid innan vi kunde bestämma hur det skulle bli. Men vi hade skitbra argument om båda frisyrerna som var aktuella:
"Alltså, det är ju skitsnyggt med rakat på sidorna, men du ångrar dig alltid och det tar lång tid tills det växer ut. Men det är ju Skitsnyggt!" eller "Det är ju jättefint med långt hår, men vad ska man göra med det. Ska det bara hänga o vara tråkigt? Men det är ju jättefint och jag har ju aldrig haft långt hår!" Så det blev tillslut att jag bara toppade det. Eller bara.. Klippte upp det med så nu har jag iaf en frisyr. Sen var vi och åt på Lilla Krogen. Lika gott som alltid. Men man blir ju för mätt. Usch.

Ikväll ska jag & Myran ut o gå. Det behövs, som vanligt. Men jag orkar fan inte gå långt. Ska ju jobba imon och den här huvudvärken tar död på mig snart. Angelica skulle följt med men hon skulle kolla på film istället. Yeah. Jag vill också se på film. Kanske ett avsnitt av Oc?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha din nerd ja har ju bytt ju;) kör på aftonbladet
nu...liiite häfitgare :P

2007-07-17 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback