baby, i'm a man. i was born to hate

Kollade på ännu ett avsnitt av Oc idag. Beroende? Nej nej nej. Bara brist på aktiviteter. Vilket jag fick höra från mamma innan att det faktiskt inte alls är. Städa, plocka undan alla studentpresenter, hämta ut mina örhängen, duscha. Ja oh ja. När man inte har duschat på en dag så ser man inte så fräsch ut som man borde tyckte mor min. Men jag är ju sjuk. Kan jag inte ens få se lite sjuk ut då? Gunni var här innan och lånade datorn för att betala räkningar och blir lite förvånad när hon ser mig och utbrister "Guuuud vad svart du är under ögonen, är du sjuk?!" Jag gick bort till spegeln och såg att jag hade gråtit bort all mascara, så det var ju faktiskt inte alls konstigt att jag var svart under ögonen... Så skrattade vi och hade en rolig stund, jag & Gunnsan. Haha.
Sen efter nån timme kom nästa internetbesökare. Ida har inte heller någon dator och ville också betala räkningar. Så jag fick snällt flytta på mig igen. Så jag la mig i soffan medan hon satt här. När vi skvallrar som mest så stannar hon till och lyssnar lite. Jag började också lyssna. Har vi en fågel i huset? Med massa ungar? Jag skriker ut till pappa och frågar vad det är som låter. Då står han och tvättar. Vad han tvättade är fortfarande ett mysterium eftersom jag var för lat för att gå upp och titta. Och att pappa tvättade är ett ännu större mysterium. Men det lät skoj. Sen tittade vi på kort från Hultsfred. Det var kul. Och jag insåg att han som var så tatuerad, hans tatueringar var inte så snygga nu i efterhand som dom var då. Bara dom där små små stjärnorna var fina.
På tal om tatueringar så har jag verkligen bestämt vad jag ska göra nu. Och nu vill jag ha en tid. Men det känns dumt att göra det mitt i sommarn och jag vill ju gå till Lakks. Så jag får helt enkelt vänta. Läääänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback