Godispizza i all ära, men....

Idag har det hänt grejjer. Eller inte alldeles för mycket egentligen, men tillräckligt för att förlänga livet med ett skratt! Började dagen med att bli väckt av Malin, för att vi ska städa Hasse. Det var inte jättekul att vakna så tidigt med tanke på att jag är uppe halva nätterna nuförtiden. Att vända på dygnet är inget jag rekomenderar. Men det visade sid sedan att Malin inte kunde vara med alls länge och städa för att hon skulle iväg på ett möte. Så jag och My kämpade på och tillslut blev det väl ett halvbra resultat. Vi ska låna ut honom över midsommar nu så då måste han ju glänsa haha. Ska bara gör något åt den där idolväggen..
Sen for jag och My in till A6 för att klämma i oss ett Doncen mål. Fast klämma behövde vi ju inte. Det liksom bara slank ner, precis som vanligt. Att det kan gå så lätt... Sen gick vi till H&M och jag köpte äntligen den där fula tracksuiten, om det nu heter så, som jag har gått o trånat efter. Nu var det rea + 10% rabatt så jag slog till! Frågan är bara när jag ska använda den. Och varför.. Vad My köpte såg jag aldrig för jag åkte till Sörängen och plockade upp kusinen och skjutsade henne till hennes jobb. Jag passade på att gosa lite med kattungarna med, och det har jag fått sota för i efterhand... Men som tack fick jag en glass av Isabell. Ibland är det bra att ha kontakter haha.
Sen åkte jag hem. Fick för mig att jag skulle baka pizza. Inte för att jag var hungrig, utan för att vara snäll mot de andra som bor i det här huset, det vill säga min familj som för ovanlighetens skull var på golfbanan...... Så jag ställde mig o bakade och bakade. Två pizzor blev det. Större än de man köper dessutom. Men det blev ju lite galet. Jag trodde att det var riven ost som stod i en burk i kylskåpet och slängde på massor av det på pizzan. Burken tog slut, in med pizzan i ugnen, åt den efter en stund och höll lite smått på att kräkas... När familjen kommer hem kan inte mamma sluta skratta när hon fattar vad det är. Då har jag lagt VIT CHOKLAD på pizzan.... Puuh. Jag behöver sova i några dagar till!
Just nu sitter jag och lyssnar på Von Benzo och bråkar med min iPod. Den gör inte som jag vill riktigt. Eller så kan det faktiskt vara jag som inte hänger med i teknikens under. Msn har inte heller funkat så bra på sistone. Virus? I don't wanne have it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback