Hultsfred i mitt hjärta, ännu en gång.

Jag älskar det. Jag vill tillbaka igen. Nu vill jag det. På en gång. Nu nu nu. Fest, musik, vänner och lite mys. Vad mer kan man begära?! Förutom en grymt snygg husvagn, pool och ascoola grannar.. Älskade att dom uppmärksammade vår nyponsoppa och mackor med mjukost. Ha. Vi kan ha varit de enda som åt frukost varje dag.. Sjukt kul. Sen stod vi ju längst fram på Dizzee Rascal med. Wow. Det bästa var efter konserten när en glad besökare lesbar fram "jag tycker sssynd om dom sssom missssade honom!" Mitt i natten i kallt ösregn så var det en ganska kul grej att höra. Här kommer lite bilder från Helsingborg och min mobil:


Förresten så kommer Banaana från Fix up, Look sharp. Jag hörde det nyss ha.

Kommentarer
Postat av: frida heidi ninnie

vi åt faktiskt med frukost varje dag :D verkar som vi hade samma för även vi hade nyponsoppa och mackor med mjukost :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback