Idag är det onsdag, imon är det torsdag...

..och dagen efter det är det fredag. Vad händer då? VI TAR STUDENTEN!! Helt vansinnigt sjukt men det är bra, det är kul och nu känns det nästan som på riktigt. Vi hade studentmiddag i måndags. Även att det inte visade sig vara den trevligaste kvällen i mitt liv så blir det vad man gör det till. Och jag tycker att jag och Carolina lyckades väldigt bra med att ha kul just den kvällen. Intressant kväll som slutade i tårar för en del och i grubblande mysterier för andra. Hur som helst.
Igår blev jag meddragen, om jag får kalla det så ; ), på Black Jack på Sigges Loge. Mitt ute i ingenmansland ligger en lada och där träffas folk i alla åldrar och har hur kul som helst. Jag hade en toppenkväll! Tack alla inblandade. Hrm.. Nu lämnar vi detta bakom oss och tar nya tag till imorgonkväll då vi ska ut och äta. Det kan bli hur mysigt som helst och jag "längtar" efter en sista kväll med gänget liksom. Det kan bli fint. Det blir fint. Jag vet det.
Nu är mamma iaf jättearg på mig för jag måste städa mitt rum till på fredag. Och imon är jag ju inte hemma så ja. Det får bli nu helt enkelt! Skoj. Ha det bra allihopa. Det ska jag ha!



Och förresten vill jag bara säga att i lördags hade jag den bästa nyktra kvällen på länge. Det var verkligen kul och det borde hända oftare. Hoppas det gick bra för Sverige ikväll. Jag har ingen koll. Jag hinner inte kolla! Måste springa nu. Byyyyyyyye!

Kommentarer
Postat av: myran

som den fotbollsfantast jag är (hrm tveksamt där) så kan jag meddela att sverige vann över island med 5-0. ja det var extreeeemt bra som dom sa. haha.

2007-06-07 @ 13:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback