Målat naglarna och tittat på regnet..

Med lönen kommer lyckan. Så kan man ju tycka. Jag tycker det! Fast även olyckan. Måste man jobba för lönen.. Jobba är ett så tråkigt ord. Men nu slipper jag jobba på fredag iaf. Ska jobba istället för Martin imon. Det är skönt när man kan byta lite!
Men tack vare lönen så kan man faktiskt köpa finfina saker och göra mer skoj saker än att låna dvdfilmer från kusinerna : ) Så jag passade på att shoppa lite igår, tillsammans med My, dock satt hon vid sin dator och jag vid min, men vi kom överens väldigt bra och la tillsammans ihop en order som heter duga!
 Det går bra om dom skickar med en sån här kropp oxå, tack!

 En klänning för mysiga kvällar!

 Det här kommer jag använda jämt....!

Sen passade jag även på att köpa två pluggar och en ny spiral till örat. Det får ni helt enkelt se när det är på. Nu måste jag städa. Usch jag har sagt det i flera dagar. Men nu kan jag inte skjuta på det mer. Mamma slänger ut mig. På riktigt den här gången tror jag. Haha. Så det är lika bra att jag sätter igång så jag får behålla mitt otroligt fina rum som jag aldrig spenderar nån tid i....

Kommentarer
Postat av: Anonym

please do not feed the models. haha. vi kommer va så sjukt snygga! ska bara gå några varv till runt sjön först :P

2007-06-26 @ 20:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback