Midsommar 2007

Som vanligt är jag snäppet långsammare än My om att skriva om saker som vi har varit med om tillsammans. Haha. Så om midsommar får ni helt enkelt läsa om på hennes blogg: http://mywesterlund.blogg.se/

Utöver det kan jag tillägga att midsommar var hur bra som helst! Bästa på läänge. Jag älskar god mat, goda drinkar, goda vänner, spel, sms och sena nätter med tv tittande! Och jag älskar att jag inte var som alla andra i den här staden och åkte till Öland. För man kan faktiskt ha det underbart på hemmaplan med.

Förlåt säger jag till er som fick knasiga sms i fredags. Men spel är spel. Det innebär även att man får gå till grannen och fråga efter toarulle. Tack. Följer man inte reglerna så får man duscha antingen med kläderna på eller naken när alla andra tittar..

Nu ska jag vara ledig ända till fredag. Och solen kommer att skina. Det har jag bestämt. Jag tror inte på skånsk television. : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fan kom han på den idén om att duscha med kläderna på eller naken när alla tittar på?! det är bara sånt som cirkulerar i hans sjuka lilla hjärna. liten kotte tittar ut! lite kotte hänger ut! hahahahhaa.

2007-06-24 @ 23:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback